FAQ
-
Гарантійні строки
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу.
- Гарантія на сноубордичне та гірськолижне екіпірування діє один сезон і закінчується 15 березня поточного сезону з моменту покупки. Звичайно ж, тільки в тому випадку, якщо на товарі немає механічних пошкоджень і він використовувався правильно, за призначенням.
- На одяг та взуття гарантія діє 3 місяці або до кінця поточного сезону з моменту покупки (до 15 березня на зимове, до 15 вересня на літне). Увага! Гарантія на фурнітуру не поширюється.
- Аксесуары, рюкзаки гарантія 3 місяці (окрім фурнітури).
-
Повернення або обмін товару, як відбувається?
Для того щоб обміняти або повернути товар належної якості Вам необхідно прийти до нашого магазину в робочий час, з собою мати товар/товари, товарний чек, який Ви отримали при покупці, паспорт.
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, не зірвані або не зрізані бірки та етикетки, пакування в тому ж вигляді, як було при покупці, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і він відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
Повернути і отримати сплачені за нього кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання, у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше заломів, вм'ятин або тріщин, тощо. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
Якщо Ви розраховувались картою в нашому магазині і хочете повернути кошти, повернення відбувається на ту саму картку, з якої відбувалася оплата.
Якщо розрахунок відбувався готівкою, краще завчасно (за день або два до візиту) попередьте нас про те, що Ви хочете повернути товар, щоб ми вчасно підготували готівку для повернення. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.
Якщо ви отримали товар Новою поштою і сплатили 100% вартості замовлення, хочете його повернути або обміняти, всі транспортні витрати відбуваються за ваш рахунок. УВАГА! Кошти сплачені на нашу картку ФОП повертаються виключно за реквізитами IBAN вашої картки.
Часткова передплата, яка сплачена за замовлення з післяплатою не повертається. Це оплата доставки і повернення Вашого замовлення в тому випадку, якщо Ви не забрали замовлення.
Якщо ви повністю розрахувались картою на нашому сайті через платіжну систему, оплата повертається за повними реквізитами вашої карти (IBAN рахунок, ІПН та ПІБ)
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»:
- термобілизна;
- рукавиці;
- купальники;
- шкарпетки.